Založ si blog

Reflux, vitamíny, detoxikácia, NaturalHelp

Dobrý deň!

Som Melinda!

Píšem preto, lebo by so sa rada podelila so svojimi skúsenosťami ohľadne toho, že ak má človek zdravotné problémy, netreba zakaždým pojedať lieky, ktoré majú väčšinou návykový charakter ale absolútne nepomáhajú iba potláčajú príznaky. Pred piatimi rokmi som dlhý čas trpela refluxom, navštívila som najmenovatejších odborníkov, gastroenterológov, ktorých posledný verdikt bol reflux, – neliečiteľný, lieky až do konca života a neskôr, keď už lieky nezaberajú, operácia. Mala som z toho fakt depku, pretože ma trápili bolesti žalúdka, pálenie záhy, zápcha, zlé trávenie, a všetko možné s tým súvisiace, hlavne neustály zápach z úst, únava a zlá nálada. Neustále čítam na rôznych pokecoch, blogoch, fórach, čo proti refluxu a odpovede ľudí, ktorí si podľa mňa ani nevedia predstaviť, čo to je reflux a aký má dopad nielen na zdravie človeka, ale aj na jeho dušu. Preto som sa rozhodla napísať, aby som potvrdila, hlavne mojim 100 %-ým vyzdravením, že reflux je liečiteľný, dôležité je prísť na to ako. Takže… Ja už dávno neverím v lieky a ani neužívam žiadne lieky. Organizmus je tak dokonale vytvorený, že si vystačí pre jeho vývoj a správne fungovanie dôležitými vitamínmi, stopovými látkami, poprípade dodržiavaním zdravotného životného štýlu, 1-2 krát ročne detoxikácia a očista hrubého čreva. Veď základom všetkého je správne trávenie… Pred pár rokmi, keď som už stratila nádej v úplné vyliečenie, niekto mi pošepol adresu refluxoológa v Hévízi, v Maďarsku. Pani, ktorá ma prijala bola slepá (veľmi smutný príbeh), mi vzala do rúk chodidlá a povedala mi také veci, ktoré nepozná ešte ani moja matka. Bola som v jednom prekvapená, očarená, ako obarená, ale zrazu som prvý krát vedela, že som v rukách človeka, ktorý sa rozumie tomu, čo robí. A hlavne mi vie pomôcť. Vysvetlila mi prečo vzniká reflux, čo ho má na svedomí v mojom prípade, ale hľavne že je liečiteľný na 100 percent. Mala som chuť plakať. Dodržala som všetky pokyny tejto vzácnej panej,a brala som všetky vitamíny, dobre čítate, vitamíny, antioxidanty, poprípade prípravok detoxikačnej kúry. Mala som jej zavolať o dva týždne ako sa moja choroba, vlastne stav vyvíja. Bola som fakt sklamaná, lebo sa nevyvíjal nijako. Pani ma veľmi pokarhala, a spýtala sa ma, či si myslím, že vitamíny za 2 mesiace vyliečia to, čo lieky za 2 roky pokazili. Počkala som a dodržiavala všetko, čo povedala asi po pol roku sa stal zázrak, reflux pominul. Stane sa,že mám nejaké potiaže s trávením, nahodím znova kúru z vitamínov, črevám dopomôžem detoxikáciou a som zase na dlhú dobu fit. Detoxikujem hlavne preto, lebo si žiaľ neviem stále pripravovať domácky uvarené jedlá a musím sa stravovať vonku. Keď tento stav trvá dlhšie, tak mám fakt problém, pretože v jedlách nie sú žiadne vitamíny, sú mastné, varené z nekvalitných produktov, atd…

Dávnejšie som používala na trhu veľmi známy Colonix, ktorý mi pani odporučila, ale žiaľ sa celkom z trhu vytratil. Vitamínov je na trhu celá rada, ale dobrý detoxikant je fakt rarita. Vyskúšala som aj prírodné podľa receptov našich starých mám, ale tie nemajú také účinky. Avšak pred pár týždňami som objavila na trhu následníka Colonixu, ktorý je oveľa lepší, pretože sa skladá zo všetkých komponentov, ktoré sú priaznivé aj pre tých, ktorí trpia refluxom, takže aj pre mňa Spýtala som sa pani, ktorá ma dala dokopy, čo si o produkte NaturalHelp myslí. Ubezpečila ma, že je to fakt veľmi kvalitný produkt. V NaturalHelp Complex sa všetko nachádza v jednom produkte, vitamíny, prebiotiká, vláknina , no paráda, niekoľko pohárikov tejto vlákniny a rovnováha črevnej flóry je zaručená.

Výborne chutí, ako zelené jabĺčko.

( Nemá žiadne nepríjemné vedľajšie účinky , ako je hnačka . Alebo iné … )

Zatiaľ ho beriem len pár týždňov, ale zhodila som pár kíl, ktoré sa ani odvtedy nevrátili.

Keďže mi ho moja zlatá pani odporučila, a užívam tento produkt iba 2 týždne, nemám s ním až také skúsenosti, ale môžem potvrdiť, že:

Nemám problémy so stolicou, netrápi ma zápcha, nemám žiadne bolesti žalúdka, ani brucha. Nadúvanie spojené so zlým trávením je už dávno zabudnutou morou, zlý zápach z úst nehrozí ani po zjedení toho najnekvalitnejšieho jedla…)

Cítim sa fit a zdravo, prekypujem energiou . Každopádne by som povedala , že sa cítim zase ako 16 ročná. Ale pravdaže rozumnejšia… 😉 ) )

Vďaka, že si si to prečítal

O ďalšom vývoji napíšem neskôr

Dobrú noc všetkým 😉

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.

Ján Herák

Bývalého poslanca Heráka obžalovali zo znásilnenia a sexuálneho zneužívania

23.04.2024 16:58

Ján Herák viackrát vo svojich vyjadreniach zdôraznil, že je nevinný.

zosuv svahu, klokočina, nitra

Na nitrianskom sídlisku Klokočina došlo k zosuvu svahu

23.04.2024 16:30

Podľa predbežných informácií bol zosuv spôsobený haváriou na vodovodnej prípojke alebo vodovodnom potrubí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 7302x
Priemerná čítanosť článkov: 7302x

Autor blogu

Kategórie

Archív